Zajedničko podatkovno okruženje temeljeno na oblaku za upravljanje dokumentima i automatizaciju tijeka rada.
Cijena već od 2.472,00 € / godina
Što je Bricsys® 24/7?
Bricsys 24/7 zajedničko je podatkovno okruženje temeljeno na oblaku za upravljanje dokumentima i automatizaciju tijeka rada. Bricsys 24/7 nudi sigurnost temeljenu na ulogama i neograničen broj korisnika kako bi se osiguralo da je pravi dokument u pravim rukama u pravo vrijeme.
Upravljanje dokumentima
Jednostavna platforma za upravljanje dokumentima i hosting za vaše građevinske projekte.
Sustav za upravljanje projektima
Kao informacijski sustav za upravljanje projektima, koji koristi naše automatizirane tijekove rada i prilagođene obrasce za upravljanje zadacima upravljanja projektima.
Zajedničko podatkovno okruženje
Ili kao zajedničko podatkovno okruženje za sve ugovorne dokumente, crteže i tijek rada projekta koji omogućuje transparentnost za sve dionike i premošćuje faze projektiranja i izgradnje.
Korisnici i uloge
Kontrola pristupa temeljena na ulogama za sve članove projekta kao što su glavni izvođači, podizvođači, arhitekti, vijeća, dizajneri, programeri, konzultanti i još mnogo toga.
Neograničen broj korisnika projekta
Dodajte neograničen broj korisnika svojim projektima. Svaki član projekta može pristupiti Bricsys 24/7 spremištu datoteka, sa svojim pravima pristupa temeljenim na njihovoj ulozi u projektu.
Dozvole projekta temeljene na ulogama
Dozvole temeljene na ulogama osiguravaju da svaki korisnik može pristupiti datotekama, mapama i aplikacijama koje su mu potrebne bez sigurnosnih rizika. Uloge se mogu graditi u hodu, koristeći 24/7 tabelarnu administrativnu ploču.
Detaljna revizorska izvješća
Svaka radnja datoteke se bilježi i sigurno prati, kako bi se osiguralo da je ukupna povijest dokumenta dostupna administratorima i revizorima procesa.
Automatizirajte tijek rada dokumenata
Stvorite, uredite i upravljajte tijekovima rada kako biste automatizirali uobičajeno upravljanje dokumentima i izdali zadatke
Stvorite tijek rada
Automatizacija tijeka rada jednostavna je 24/7 uz grafički uređivač tijeka rada. Dodavanje dokumenata u mapu tijeka rada automatski ih unosi u tijek rada. Ne postoji lakši način da se osigura usklađenost upravljanja projektom.
Dodijelite zadatke
Zadaci u tijeku rada mogu se automatski dodijeliti prema ulozi, s automatskim pravilima eskalacije koja se temelje na vremenu.
Stanje praćenja
Aplikacija zadataka daje voditeljima projekata pregled trenutnog statusa projekta u stvarnom vremenu.